Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 24 maj 2011

Leverans!

Jepp, idag kom det äntligen med postgubben, mitt paket från Beautybay. Som en unge på julafton slet jag upp det snyggt packade svarta emballaget och längst in låg mitt ID-kit! Det jag fick med i är:

*en foundation original i färgen fairly light

*en foundation matt i färgen fairly light

*en concealer multi purpose i färgen bisque

* en mineral veil i sheer

*en mini concealerpensel

*en mini flawless face brush

Värdet på det hela skulle jag tippa på ligger runt 600kr. Inklusive frakt betalade jag 165kr! Produkterna är tänkta att räcka under en testperiod av 30 dagar, så det är inte fullstorlek!

Idag var första gången jag testade veil och concealer...jäklar vilket resultat! Hyn får sådan lyster och man ser nästan retuscherad ut! Dessutom är det bra för hyn. Kan inte fatta att jag tvivlat innan...
För er som funderar på att testa, tveka inte, och beställer ni dessutom från Beautybay så betalar ni mycket mindre än i butik! Jag kommer absolut beställa när mina små burkar är slut;-)

Ikväll blir det Desperate och te! Hoppas på en bättre natt inatt...håll tummarna!

Kramar
Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea