Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 23 maj 2011

Lunchmys och bvc

Vilken härlig dag det har varit idag. Trots att min son vaknade arla morgon så blev det ändå en toppendag. Oliver är så mysig på morgonen...kl 5 brukar han vakna och vilja ha ny blöja. När man lyfter upp honom då så tar han om axlarna och gosar in sitt lilla ansikte i halsen. Så trots att klockan är tidigt så blir man alldeles varm inombords. Mitt lilla skrutthjärta!
Vi va på Bvc idag för att ta sprutor samt väga/mäta. Första sprutan gick bra men den andra va värre...gjorde nog riktigt ont på honom:-( Han växer som han ska och väger nu 7740 gram och är 67.5 cmlång. Konstigt att storlek 62 stramar liksom;-)

Efter Bvc-besöket mötte vi upp tant Marilyn för att prata strunt och äta lunch. Blev dagens på restaurangen i gallerian. Jag åt mango och baconfylld kycklingfilé med honungsrostad potatis och fetaostcreme...det va riktigt gott och härligt att kunna unna mig det.

Ikväll har jag ätit köttfärssås med pasta och ligger nu bara och vilar. Det får man faktiskt!
Imorgon hoppas jag att mitt paket från Beautybay kommer...Id makeup är sjukt billigt där, så jag har beställt ett "try, believe, love" kit i en nyans mörkare än vad jag har. Vill gärna prova;-) 129 kr gav jag, 495 kr i butik...

Ha en underbar kväll!
Kram

Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea