Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 22 maj 2011

Ensam igen!

Ja...Filip åkte iväg imorse för ännu en veckas jobb på annan ort. Han kommer hem på fredag igen och som jag längtar! Gillar inte att vara själv, har ju Oliver och Speja men Filip är speciell och jag vill alltid ha honom hos mig. Som tur är så är det bara 2 veckor till han ska vara borta, och av dem ska jag vara i Uppsala en. Det ser jag verkligen fram emot. Mamma hänger med och det ska bli underbart! Ikväll blir det bad för Oliver och ska ska bara götta ner mig på soffan och mysa. Blir nog en skål popcorn och lite bubblat vatten.

Hoppas ni har det bra där ute!

Kramar
Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea