Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 14 maj 2011

Framsteg

Oliver växer minsann så det knakar och det händer nya saker varje dag. Han har börjat skratta tex, riktigt hjärtligt och härligt! Rutinerna blir tydligare för varje dag och snart kommer jag kunna ställa en klocka enligt min son:-) Jag känner verkligen hur härligt och roligt vi kommer ha det tillsammans i sommar!
Filip är borta till på tisdag och jobbar men hade förmånen att få sova hemma! Det va skönt att få kramas lite! Eventuellt kommer han kunna titta in och säga hej, de jobbar inte långt härifrån nämligen.

Idag har jag gjort ÖB, fyndade en massa! Allt från pipmugg till hårinpackning. Samma varor fast mycket lägre priser:-) I like!

Ikväll ska jag först duscha och sen äta lite pizza. I övrigt händer det inte mycket när jag är själv!

Ha en toppenkväll allihopa!

Kramar
Andrea


1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea