Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 15 maj 2011

Utlovade recensionen på torrschampo

Jag bestämde mig för att testa en annan typ av torrschampo efter att mitt älskade Batiste tog slut. Det är så himla bra, men rätt odrygt i min mening...räckte nog inte ens till 10 ggr! Kan kanske bero på att jag tog för mycket, jag vet ej.
Det senaste i raden är således Scwartzkopf  "got to be rokin' it dry schampoo".

 Vad tycker jag då? Flaskan är på 200 ml jämfört med 150 ml som Batiste har. Det doftar ganska skarpt av typ citrus (snudd på rengöringsmedel) och ganska kvalmigt. Den gör jobbet tycker jag och smälter fint in i mitt blonda hår. Värd sina 80 kr, men jag kommer inte att köpa den igen!

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea