Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 29 maj 2011

Min första morsdag!

Hej på er alla mammor och andra fina!
29 maj idag, morsdag...hade önskat mig lite sovmorgon och frukost och bara det var underbart! Men min älskling överraskade stort med ett fint litet paket inslaget i rött papper. Inuti låg en så fin ring från Rock by Sweden Åsitas! Fick ett halsband när jag fyllde år, och nu har jag en matchand ring:-) Tack underbara älskling!
Filip gick just ut med Speja och Oliver på promenad upp till utsiktsplatsen, så jag är lämnad själv en stund! Ska göra manikyr, blir blått idag. Vet inte om det blir depends klarblå eller mavalas djupblå...tar det som det kommer!

En uppmaning, ta hand om varandra oavsett vad det är för dag, man mår så bra när man känner sig älskad!

MAMMA: jag älskar dig och av dig har jag fått mina värderingar över vad som är viktigt och blivit den starka person jag är...utan dig vore livet tomt och meningslöst!

Kramar
Andrea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea