Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 14 augusti 2011

silver lining

Jag älskar verkligen min bare minerals foundation, men undrar...finns det nåt annat som passar lika bra fast som inte innehåller bismuth? Hoppas vinna ett kit från tromborg på www.eleven.se!

Dagens makeup består i alla fall av min vanliga bas och ELF "silver lining" på ögonen. Den lila färgen är så dov och fin och passar mina gröna ögon perfekt:-D på läpparna har jag ELF mineral lipstick "nicely nude".

Det är Filips sista semesterdag idag så vi ska familjemysa idag;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea