Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 14 augusti 2011

Fynd dags

Filip ligger och vilar på soffan, Oliver läser Claes Ohlssons reklamblad på golvet, Speja sover och jag passar på att blogga lite!
Vi har haft en familjedag idag, jättemysigt! Vi har handlat lite och jag har äntligen fått använda mitt presentkort jag fick på Gina Tricot när jag fyllde år!
Har länge trånat efter ett par mörkblå skinny jeans, och idag fanns det i min storlek! Storlek 27 blev det, vilket är jättekul för mitt självförtoende, hurra att min diet gett resultat!

Att dessutom shoppa gratis är ju helt underbart!


Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea