Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 5 augusti 2011

älskade ELF

De hade 50% på allt på ELF förra helgen och naturligtvis kunde jag inte låta bli. Blev 23 olika saker så som nagellack, läppstift, ögonskugga, några borstar mm mm! Mer om det när paketet kommer.
Det är ett väldigt prisvärt märke som passar toppen till vardags;-)
www.eyeslipsface.co.uk

Inför Sandras fest imorgon har jag nu målat mina naglar i färgen "dark navy" från Elf. Det krävs två lager och ett glansigt topplack för att bli den lyster jag vill ha. Ensamt upplever jag lacket som lite matt!Använde Orly 3 i 1 polishield som jag blivit kär i.
Kanske inte en somrig färg, men jag älskar blått;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea