Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 21 augusti 2011

åter i sadeln

Nu när helgen snart är slut och jag är hemma igen, passade jag på att måla naglarna (som vanligt). Idag har jag ELF igen i färgen "hot pink" med "twinkle" över! Ska testa det på en massa olika färger för att hitta mina favoriter!

Passade oxå på att beställa en lila, ja ni läste rätt, en lila kappa från Ellos. Hittade den och även en cool, svart skjorta med puffärm i outleten för 175 respektive 95kr! Känns som att det kan behövas lite färg i höst!

Snart läggdags för mig och min älskade make...fullt ös för både honom och mig imorgon;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea