Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 15 augusti 2011

förnekelsens tid är förbi

När jag vaknade imorse trodde jag klockan var tidigt! Med tidigt menar jag runt 04.00! Det var så mörkt och jag hörde hur regnet slog mot rutan:-(
För att underlätta för mig själv så passade jag därför på att gå ut med Speja när Oliver sov frukost. Det blir krångligt att släpa ut vagn och barn och grejer och samtidigt ge Speja en kvalitetsrunda.
Idag blir det en sväng upp till stormarknaden för att handla blöjor, får passa på när de har erbjudande:-) det går ju liksom åt några stycken!
Filip är tillbaks på jobbet idag efter 7 veckors ledigt, dessutom jobbar han sent till 21.30:-( så jag och Oliver får underhålla oss själva idag.

Kontentan är således att hösten är här och att vardagen åter infunnit sig!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea