Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 13 augusti 2011

Måste köpa nytt...

Hej på er i stugorna!

Jag är verkligen i valet och kvalet nu...är i extremt behov av nya ansiktscremer! Frågan är nu om jag ska köpa lite dyrare dag/natt creme som faktiskt räcker lite längre, eller om jag ska spara kulorna och köpa lite mer budget!
Det finna några olika som jag funderar på:

Skinergetic-serien från Biotherm, som är ett av mina favvomärken!

Daywear från Estée Lauder som doftar gurka och är en 24 timmarcreme

Primordiale från Lancome som är riktig lyx för huden!

Eller budgetvarianterna:
Vitamin C serien från Lumene

Gamla godingen Nivea Q10

Som ni förstår finns det mycket att välja på i cremedjungeln...men nåt nytt måste det bli...snart!

Vad tycker ni??

Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea