Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 18 augusti 2011

en liten tripp

Min fina mamma plockade upp mig idag för att rulla till Uppsala. En långweekend med Oliver hos min syster och hennes två grabbar och sambo:-)
Imorgon ska vi en runda till stan samt köpa en bilbarnstol och kolla runt lite allmänt, massa mys med andra ord!

Blev positivt överraskad idag, vågen visade 62kg vilket innebär att jag nu nått min målvikt:-) hurra för mig!

Sov gott alla!
Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea