Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 22 augusti 2011

en sån där dag!

Just idag är ingen bra dag...det pissar ute så fort jag ska ut med Speja, Oliver tycker inte att nåt är roligt idag och är mest grinig idag, och jag...jag är helt slut!
Den största faktorn är hans små tänder som är på väg. Den ena ettan i överkäken har redan spruckit igenom och nu skymtas den andra under ett mycket svullet och irriterat tandkött. Ni som själva har barn vet att det hand i hand med tänder kommer sömnlösa nätter, tidiga morgnar, dålig aptit, snuva och snor samt massa bajsblöjor! Missförstå mig rätt...jag älskar mitt barn över allt annat, men just sådana här perioder i hans utveckling kan jag klara mig utan.
Just nu sover han för tredje gången idag så jag får passa på att vila jag också.

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea