Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 17 augusti 2011

gåva vid köp...

Herregud...beslutsångesten är fullständig! Va precis inne på Kicks hemsida för att kolla närmare på gåvorna till Estee Lauder och Clarins...vilken ska jag välja? Ska jag handla från båda märkena? Behöver ju faktiskt en ny tvätt till ansiktet också och Lauders blå ligger mig varmt om hjärtat!
Kommer hur som helst ett köpa Clarins nattcreme på kicks, dagcremen kommer jag köpa från www.Eleven.se där den finns i förmånlig box...dessutom har jag presentkort där:-(
Ska klura på mitt lyxproblem lite till!
Gå in på www.kicks.se och kolla in gåvorna!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea