Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 7 augusti 2011

quick fixes för hyn

Det finns några produkter som jag funnit i skönhetsdjungeln som snabbt blivit favoriter! Den ena är Clarins peeling utan korn. Den passar perfekt till den som har känsligare hud. Den exfolierar milt och ger lyster till hyn. Jag använder den en gång i veckan!
Den andra är time freeze instant lift mask från Lumene som kan liknas vid Clarins flash balm. En mask som jag lägger när jag snabbt vill fräsha och pigga upp hyn. Tex efter en jobbig bebisnatt eller innan en fest. 3 minuter på väl rengjort ansikte!
Jag har fler favoriter såklart...men det blir ett annat inlägg!

Vilka är era måsten?
Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea