Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 15 augusti 2011

ett gyllene tillfälle

Va på Kicks idag för att kolla närmare på de olika krämerna jag funderar på. Det faller sig så lyckligt att det senare i veckan startar gwp:er på både Clarins och Estee Lauder. Gåvan på Lauder är bättre, men jag vill hellre ha multi active från Clarins...så det blir nog den plus nåt annat fiffigt, kanske en tvätt:-D Tror dessutom att klubbutskicket är på väg och där i finns säkert en kupong. Ni som känner mig vet att jag gillar kuponger!

Nu ska jag koma vidare, ville bara dela med mig till er om någon annan ska handla;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea