Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 10 augusti 2011

byter hon jämt?

Ja! Jag gör faktiskt det:-) När jag går runt utan smink och med håret i tofs här hemma hela dagarna, så känner jag mig lite piffigare med färg på naglarna!
Eftersom paketet från Elf kom idag så testar jag därför "royal purple". Det va svårt att få en bra bild, det ser blått ut med blixt! Fick ta en bild vid diskbänken och då är färgen mer trogen!
Dessa lack är fantastiskt prisvärda, och om ni handlar nu och anger koden MAD33 så får ni 33% på allt!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea