Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 2 juni 2011

Vackra Linda

Ja, go´ vänner...Linda (småstadsprinsessan) har överträffat sig själv och tävlar nu ut ett fantastiskt kit från mitt nya favoritmärke Bare Minerals!
För att tävla ska ni gilla henne på bloglovin´ samt kommentera på er blogg/facebook och självklart även kommentera på hennes fina blogg. Hur kan man inte gilla henne liksom?


Jag är inte en tjej som följer bloggar slaviskt...förutom just Lindas! Hon är mamma till Isabella och hennes familj har haft en så tuff vår! Detta till trots lyser hennes styrka igenom alla orosmoln och hennes kämparglöd är otroligt inspirerande. Man kan inte annat än beundra denna kvinna! Vi tackar våra lyckostjärnor att det var falskt alarm med älskade lilla Isabella och att familjen nu kan gå en härlig, ljus och underbar framtid till mötes. Linda och hennes Ronnie ska gifta sig i höst efter 7 år tillsammans...all lycka till dem!
Jag läser hennes blogg oavsett om det är tävlingar eller ej....och ni som bara läser det för att ni är giriga och vill ha grejer som ni ändå inte uppskattar...gör er icke besvär!


Nu till Bare Minerals! Detta lilla puder, utan parabener eller konserveringsmedel, är en mirakelgörare för din hy! Jag hade längs med båda nasolabialvecken röda, torra, fnasiga eksem efter att Oliver föddes. Min sista utväg var att testa ID...och aldrig har jag varit lyckligare över att ha funnit en serie produkter som nu (och jag har testat MYCKET)! Min hy är totalt transformerad och har en ny lyster, helt i sig själv och jag känner att jag äntligen kan släppa tankarna på min annars trista, fula, glåmiga hy och koncentrera mig på vad som faktiskt är viktigt här i livet!
Med det sagt så hoppas jag att jag blir en av två lyckliga vinnare av detta fantastiska produktpaket som är värt nästan 3000kr och att jag kan fortsätta stråla ikapp med min hy!
Beyond gorgeous kit


Många kramar och en underbar helg till er alla!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea