Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 26 juni 2011

söndags mys

Har haft en förträfflig dag idag! Jag och svärmor har varit i Falsterbo på rosvandring;-) Jag vill gärna anlägga en liten rosenrabatt hemma och då passade dagens aktivitet bra! Hittade några jättevackra som jag kan tänka mig!

När vi kom hem sen började vi med maten, bruschetta, grillad red snapper och choklad/jordgubbstårta med grädde och kaffe till det!
Så nu ligger jag här mätt och glad och bara myser!

Imorgon får vi se vad dagen erbjuder, vet att den kommer börja med färska frallor från bageriet:-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea