Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 2 juni 2011

Hipp hipp hurra

Idag fyller min älskling år, vi kan säga att han fyller 25=) Han möttes av nybryggt kaffe och lite paket samt en väldigt glad liten Oliver! Vid 9.40 hämtade vi hans bror på stationen som åkt från storstaden för att fira och umgås med oss. Bjudna på frukost blev vi också dagen till ära, riktigt trevligt!
Eftermiddagen har spenderats i goda vänners lag med fika och massa snack=) Så jag hoppas du har haft en toppendag hjärtat mitt! Du och Oliver är det enda som behövs för att jag ska vara lycklig!


Puss min skatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea