Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 22 juni 2011

T minus 1

En ynka liten dag kvar, sen har min Filip SEMESTER i 7 hela veckor. Hur fantastiskt är inte det?
Igår kom han hem sent, han sitter med omdömen till sina anställda...väldigt tidskrävande. Idag slutar han vanlig tid, så vi hinner packa och plocka tillsammans ikväll.
Jag måste gå igenom min necessär och kolla vad jag inte kan vara utan. En sak som jag inte åker utan är min palett. Med den klarar jag mig absolut i två veckor;-)
Ska sammanställa en lista...

Vad måste ni ha med er på resa?

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea