Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 17 juni 2011

härliga fredag

Oliver är så trött att han bara skriker i sin babysitter, regnet ÖSER ner och jag är hemskt trött! Tur att jag under det halvår jag haft min lilla prins vant mig vid att bebisar skriker ibland. Hade han varit nyfödd hade jag suttit här och haft panik.
Filip kommer hem ikväll från Stockholm, äntligen, och nu kommer vi inte vara ifrån varandra på hela sommaren! Älskar det:-)
Ikväll har vi bokat ballongflygning, men vi får väl se hur det blir med vädret som råder!

Nu somnade krypet så jag ska dricka mer kaffe och äta en macka eller två!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea