Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 6 juni 2011

I väntan på...

Min älskade, fina mamma är på väg till mig och Oliver! Hon har semester i veckan och stannar här en natt för att imorgon packa in mig å Oliver i bilen och fara norrut!
Vi ska hälsa på min lillasyster och hennes familj. Hon har också barn, två killar, Dominic och Zander. Har längtat efter detta sen vi planerade det för typ 5 veckor sen, nu blir det äntligen av! De bor en bit utanför Uppsala i ett jättesött rött litet hus. Planen är att umgås, snacka strunt (vilket behövs efter sista tidens jobbigheter). Vi ska baka cheesecake, key lime pie, grilla, äta lösgodis, åka till IKEA, Gränby och en massa annat mysigt!
Det blir en bit att åka, men med så fint sällskap i bilen blir det toppen:-D

Kramar
Andrea




2 kommentarer:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea