Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 15 juni 2011

En överraskning!

Som många av er vet så har jag slutat amma Oliver och med det så har jag även börjat använda vanlig bh vilket är trevligt. Äntligen får de stackarna lite lyft och stöd!
Så idag har jag varit ute och flängt och uträttat diverse ärenden och kännt mig fin i min tröja...det jag inte visste var att jag hela dagen gått med ena bröstvårtan utanför bhn! Den har ju då naturligtvis synts genom tröjan! Man har ju inte så mycket känsel i nipplarna efter nästan 5 månader med en unge hängande från tutten och jag måste erkänna att jag inte hade full koll på tjejerna!
Sexigt värre;-)

Kramar
Andrea


1 kommentar:

  1. Jag gick tre timmar med linnet neddraget över tuttarna så att ammningsbehån liskom var framme hela den...lite sådär lady gaga...min vän sa inget heller för hon trodde jag hade på mig en skitful bustier. :) snöggt

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea