Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 15 juni 2011

Obeskrivlig lycka!

Äntligen har jag gjort mig av med allt negativt! Orka hålla på liksom! Vissa saker orkar man bara med SÅ länge innan man behöver lämna och gå vidare. När dessutom brottsliga handlingar börjar bli inblandade, kände jag att "nu får det vara nog"! Det är fantastiskt att släppa och koncentrera mig på allt positivt i mitt liv, min framtid och min underbara, fina familj tex.
Jag har fått ett besked som jag länge väntat på, kommer berätta inom sin tid, så håll till godo!

Det är onsdag idag, det betyder bvc med tillhörande läkarbesök för Oliver. 6 månaders kontroll för lilla krypet;-) Jag ska även hälsa på Sussi och lilla Elise (Joline).
Tänker nog också sminka mig lite, dagen till ära, kanske recensera min senaste mascara?

Vinden har verkligen vänt och nu hägrar en ljus, spännande framtid för mig!

Kramar
Andrea (och Oliver) 


2 kommentarer:

  1. Blir alldeless varm när jag läser, e så glad för din skull gumman! Du förtjänar allt gott som händer dig! Längtar till vi ses! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Skönt för dig vännen! Visst e det härligt när den stenen försvinner från ens bröst och det känns som att man kan andas ordentligt!
    kram

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea