Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 25 juni 2011

upp arla morgon

Nu är det lördag, midsommardagen, klockan är 7.12 och jag har varit vaken i över en timme! Vi har haft så himla trevligt ända sen vi kom igår. Det bjöds på sill och potatis till lunch, jordgubbar med grädde samt helt suverän grill på kvällen. Vi hann med att ha en femkamp, umgås och ha det allmänt trevligt!
Natten har min lilla familj spenderat i en liten friggebod, jättemysig fast ganska kallt. Tror inte det har varit mer än kanske 11 grader, om ens det. Har inte sovit så himla bra så det är skönt att det bara var en natt;-)
Nu på morgonen har jag hunnit med att brygga kaffe inne i huset, där alla de övriga småbarnsföräldrarna också var vakna. Jag drack bara 1dl vin igår så jag är iaf fräsch i huvudet!

När vi kommit igång här och ätit frukost så packar vi in oss i bilen och kör till underbara skåne!

Nu tänkte jag uppdatera mig på lite nyheter och mysa lite till i sängen. Oliver har vällingkoma efter att ha klämt 350 ml, så han lär va nöjd en stund!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea