Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 19 juni 2011

låga tankar om mig själv...

Usch och fy! Kände mig som världen sämsta mamma innan i morse. Oliver vaknade innan 6 och det är alldeles för tidigt. Så jag låg kvar i sängen och hörde hur han grät...i 40 minuter innan jag orkade mig upp! Får hoppas att han inte blir ärrad för livet för att hans mamma är en trött människa?!
Han blir så lycklig när man tänder lilla lampan i fönstret och säger "god morgon mammas älskling", han behöver så lite för att le!
Väl uppe så fick han sitta i sin gåstol som han fått låna av sina kusiner, där kan han tugga på både påsklämma och kryddmått...finns inget som hårdplast kl 6 på morgonen!

Idag regnar det och är allmänt tråkigt. Vi ska ändå ge oss ut, bland annat för att köpa myggnät till vagnen och våtservetter! Kanske kolla in rean lite till;-) Men först är det kaffedags...får passa på när krypet sover!
Vad ska ni hitta på denna regniga söndag?

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

1 kommentar:

  1. Youre an awese mom-nothig wrong with letting a baby cry! Crappy day today-were headed to Stockholm and its raining there too!

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea