Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 9 juni 2011

Sista natten

Har precis lagt mig, med världens magknip, efter en lång men mysig dag här i storstan:-)
Vi har hunnit med ett frisörbesök för Dominic som har fått storpojke-frisyr, lunch, strosat i butiker, ätit glass, badat pool, ätit räkmacka och lek både ute och inne!
Filip kom hit en sväng också, men åkte tillbaks till Stockholm strax innan 21. Mysigt ändå att träffas en liten stund!
Imorgon bär det av söderut igen, hem till mitt. Känns tråkigt att lämna fina Uppsala-familjen...men jag hoppas vi kan ses snart igen!

Nu somnar jag snart, så jag tackar för idag!

Kram och godnatt
Andrea 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea