Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 8 juni 2011

Underbara dagar!

Vi kom fram till Uppsala igår, min kära mor, Oliver och jag. Trots några stopp längs med vägen så gick det ändå bra!
Idag fick jag ligga kvar i sängen till 7.30 och alla andra var redan uppe då såklart! Efter frukost och bajsblöjor och annat så drog vi iväg! Vi har hunnit med Babyproffsen, Barnens Hus och Ikea idag. Köpte ett påslakan set, tvättkorg, mjuka klossar och skålar till Oliver! Hittade som vanligt en massa annat fint som gardiner och hyllor och annat...men det får bli senare.
Oliver har för övrigt fått sin första tand, inte konstigt att han sovit dåligt och skrikit en massa senaste veckan. Men nu är den iaf igenom och allt är frid och fröjd för ett tag framöver:-)

Alla barnen sover nu och jag sitter här å äter lösgodis med mamma & Alex på soffan...

Hoppas ni alla har det bra i värmen!

Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea