Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 10 juli 2011

mat, mätt, mys

Igår va vi hos världens bästa Elin och Erik på grill, umgås och häng! Fantastiskt god mat och alldeles underbart att få umgås med min bästa vän.
Oliver lyckades somna en timme senare än vanligt och sov sen tills vi åkte hem.
Ibland blir jag ledsen att jag bor långt från min hemstad! Tur att det finns bilar och tåg;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

1 kommentar:

  1. Det va helt underbart att få mysa me min bästa vän!! Vi bor alldeles för långt ifrån varandra... Men nu har vi iaf fått lite härlig kvalitetstid! Du har sån fin familj o jag o Erik trivs så bra med er!! Massa kärlek // din Elin ;)

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea