Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 2 juli 2011

Andrea tipsar...

Va på Kicks igår och handlade hårfärg. Köpte även en ansiktsmask för att pigga upp min hud lite. Har fått problem med porer och blankhet och tänkte testa nåt nytt! Det blev denna:
Pores be pure från Formula 10.0.6! Herregud säger jag bara, vilken dundermask. Jag applicerade på tvättat, tort ansikte, ett tunt lager och lät den sitta i 10 minuter. Det brände lite lite i ansiktet under tiden, men det var ju som den rengjorde. Resultatet undrar ni? Mjuk hy med jättefin lyster som känns jätteren. Längesen jag kände mig så fräsch! Köpte bara en liten påse, men ska investera i stora tuben. För 99 kr är det ett regelrätt FYND!

Verkan (från www.kicks.se): En mask som hjälper till att eliminera orenheter och öppnar upp tilltäppta porer. Innehåller kaolinlera som verkar avgiftande på huden, drar ut orenheter och absorberar överskottsfett. Innehåller även jordgubb, en mild fruktsyra som exfolierar, rengör och hjälper till att läka utslag. 

Hoppas alla har en underbar sommar so far!

Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea