Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 1 juli 2011

hela natten

Min minsta älskling har äntligen gjort det...sovit hela natten. Efter flaskan igår somnade han runt 18.20 och sov sen, helt utan avbrott, fram till 05.40! Det har aldrig hänt innan och känns toppen. För sover bebisen så sover mamma också;-) Liten börjar kanske bli stor!
När vi stigit upp och lekt en stund så fick han sin frukostgröt och nu sover han så gott igen. Det innebär kaffe och "little people, big world" och kaffe för mig.
Resten av familjen sover än så jag sitter och njuter av en stunds egentid. Rätt skönt.

Idag är det dåligt väder så jag tror vi drar till Mobilia en sväng.

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea