Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 18 juli 2011

bröllop nr 1

Har varit hemskt dålig på att uppdatera de senaste dagarna...har haft fullt upp med svärföräldrar, huspyssel och barn. Tänkte dock uppdatera er på den senaste tidens händelser!
Vi va på bröllop i lördags vid Vättern...det va himla tjusigt och roligt. Träffade massa kul, nytt folk som jag hoppas träffa fler gånger! Alltid lika trevligt! Skönt också att kunna umgås lite på tu man hand med min make under lite festligare omständigheter:-)

Jag bar min klarblå cocktailklänning och hade håret uppsatt i en enkel knut...makeupen beskriver jag i nästa inlägg!

Jag har börjat måla om fönstrena på vårt hus också, från bajsbrunt till blygrått...blir jättefint! Ska göra klart källaren imorgon tänkte jag.

Hoppas ni alla har en fantastisk sommar och tar vara på varandra!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea