Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 22 juli 2011

Gi inte upp;-)

Har nu låtit bli kolhydrater i snart två veckor, och jag märker skillnad på magen redan faktiskt. Inte lika mycket som hänger över byxkanten när jag sitter ner, underbart! Gjorde en toppengod tårta ikväll helt utan mjöl, socker, smör osv. Botten bestod av mandel, hasselnötter, valnötter, torkade katrinplommon och aprikoser samt kanel, kakao, honung och lite vatten. Toppingen var vispad grädde och färska blåbär och jordgubbar!
Kontrasten mellan botten och grädden var ljuvlig...ska komma ihåg att ta laktosfri grädde nästa gång bara så att jag slipper magknipen!

Imorgon är det bröllop igen och jag ska sminka bruden. Har packat allt mitt smink och förberett så att det bara är att sminka loss imorgon;-) ska bli riktigt kul!

Men nu är det sova som gäller!

Kram och godnatt
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea