Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 21 juli 2011

härliga honung

Emellanåt är min stackars mun så torr och sträv! Antingen beror det på att jag pratar för mycket eller på att jag dricker för dåligt!
Min räddare i nöden är då detta himmelska läppbalsam från NUXE...reve de miel (honungsdröm). Konsistensen är superskön och går lätt in i huden, dessutom så innehåller den små små honungskulor som sakta smälter in och vårdar. Mina läppar är alltid mjuka och fnasfria när jag vaknar på morgonen när jag använt detta;-)
Finns bla på eleven.se och jag tror priset ligger på runt 180kr;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea