Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 14 juli 2011

förberedelser

Vi har på lördag och även nästa bröllop att gå på. Alltid trevligt att umgås med nytt folk och gå på fest.
Jag har således införskaffat nya skor från brandos.se, ett par svarta kilklackar från Vagabond (med presentkort på 500kr blev slutpriset 59kr), hängt upp min cocktailklänning samt färgat håret. Planen är att göra en knut med hjälp av en donut i sidan och hålla makeupen enkel med eyeliner och markerade ögon!
Ska försöka komma ihåg att visa hur slutresultatet blir på lördag.

Jag har till håret använt Loreal glossy blondes nr 801. Det är en askblond som är helt suverän. Den neutraliserar gula skiftningar och ger en jämn, snygg, blond färg. Den bästa blonda jag testat!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea