Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 8 juli 2011

dagens

Idag har jag gjort nåt jag inte brukar göra, nämligen sminka mig i bilen. Men det gick ju bra det oxå.
Produkterna jag använt är:
Bare Minerals foundation original i fairly light och mineral veil som bas.
Rouge: clinique nr 20 bashful plum (som är den ultimata färgen, passar till både varma och kalla färger)
Ögonbryn: den bruna skuggan i estee lauders lilla duo roseberry (glömde min brynskugga)
Ögon: highlight under brynen loreal singelskugga nr 21 samt esteelauders roseberry duo
Fransmarkering med isadoras eyeliner
bronzer: hm rouge nr 15 bronze
Mascara: loreal lash architect 4d
Läppar: clinique long last soft shine lipstick i färgen All Heart

Det var det hela;-) Vi är på väg till min mamma i småland nu och ska stanna ett par dagar där och mysa lite! Underbart!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea