Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 25 juli 2011

feeling frisky

Jag var med i en utlottning på beautybay.com om två Orly nagellack...och gissa vad? Jag vann:-D Idag kom de på posten, ett härligt , somrigt ljusblått lack som heter frisky samt ett 3i1 topplack. Lacket täcker jättebra och jag behövde bara ett lager, dock är penseln lite i tunnaste laget vilket gör den lite ostabil. Jag brukar inte måla utanför, men med detta lack gjorde jag det. Trots det älskar jag resultatet och kommer med största sannolikhet testa fler lack från Orly i framtiden:-D

Kramar
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea