Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 26 juli 2011

en liten pust...

Filip cyklade iväg, familjen D/G åkte hem, Oliver sover och jag pustar ut på soffan! Har umgåtts med min älskade lille kille hela dagen och vi har haft massa mys.
Jag ska äta tonfisk med sallad till, kvarg och kanske popcorn senare, om jag orkar. Tänkte även surfa in på ellos och kolla deras rea...hur mycket fint som helst där;-) Sånt som kan behövas till hösten tex!

Vad hittas på i stugorna hos er?

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea