Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 30 oktober 2011

Tikei.se

Tikei.se är ett svenskt mineralmakeup märke. De har tagit bort bismuth från sin foundation vilken är ett utfyllnads mineral som hos vissa, bla mig, kan klia när det blir varmt. Bismuth finns i Bare Minerals! Hur som, när jag köpte min veil därifrån så fick jag med tre prover på ögonskugga. Jättefina färger och toppenpigmenterade. Här har ni, från höger till vänster, princess, vanity och devine. En bild med blixt, en utan! Tror skuggorna ligger på 59kr styck, väldigt prisvärt!

Kram
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea