Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 2 oktober 2011

skydda barret

Investerade i mitt hår genom att köpa lee staffords arganolja, kostar 119kr på kicks för 50ml. Ville prova den eftersom jag gillar deras produkter i övrigt. Blev inte besviken denna gången heller. Ett par droppar från mitten av håret ner till topparna gör susen när det gäller glans, frissighet, torrhet och näring. Jag överdoserar för att jag gillar den så mycket. Kompletterade med värmeskyddet i samma serie från eleven nu ikväll. Ska prova direkt det dimper ner på posten:-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea