Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 3 oktober 2011

la vita e bella

Jag känner en sån tillfredsställelse över mitt liv och min tillvaro nu! Jag har en underbar familj som jag älskar något otroligt, ett fint hus som jag trivs jättebra i, ett nytt jobb som jag har längtat efter och tycker är roligt samt en ekonomi som fullkomligt blomstrar. För tillfället fattas mig ingenting och den känslan är underbar att ha. Dessutom tycker jag faktiskt att jag är värd att äntligen vara lycklig på alla plan, har lämnat några jobbiga år bakom mig. Nu tar vi nya friska tag mot en ännu lyckligare framtid;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea