Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 2 oktober 2011

Andrea vill ha:

Det är alltid något mitt hjärta hett hett hett eftertraktar! Just nu är det en skinnjacka, ny foundation, ny primer, en parfym, nagellack från OPI samt skinnhandskar och en såndäringa halstub! Har dock tagit mitt förnuft till fånga och inser att jag kan stryka foundation från listan...har ju faktiskt min underbara Tromborg som jag vann på eleven.se, så den kör jag med tills burken gapar tom.

Denna godbit vräker de bort på Ellos och jag tackar Maria C för tipset=) Kommer som det ser ut faktiskt slå till på den!

Senaste tillskottet i CLEAN familjen som doftar sådär ljuvligt rent...måste ha!

Och så Holo-lacket opulence från OPI, vackert skimrande med 3D djup...en nagellacksjunkies våta dröm...*suck*

Det faller sig så att just eleven.se faktiskt har 10% på ett helt köp om man handlar innan klockan 23.59 idag...så man kanske borde klicka hem lite...

Nu ska jag dock duscha för att sedan gosa ner mig i soffan hos min fantastiske make...

Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea