Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 28 oktober 2011

bristande fantasi

Denna morgon fanns det noll och ingen fantasi i mitt huvud. Så, för att underlätta för mig själv blev färgen på ögonskuggan den samma som mitt rouge. Sotat med färgen universal från tromborg i kombination med en gråsvart skugga och svart kajal blev dagens look. Känner mig ändå hyfsat piffig denna fredag.

Läget på jobbet har ställts lite på sin kant, bristen på chef hoppas jag löses snarast. Älskar dock fortfarande mitt jobb och min arbetsplats:-D

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea