Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 30 oktober 2011

mensvärk och konstig känsla

Ingen bra dag idag för mig...har en molande, isande känsla i kroppen och är lite under the weather idag. Magen krampar som fan och näsan rinner. Jag skulle egentligen haft Oliver på morgonen men sov tydligen så hårt att jag helt missade att han gallskrek:-( Jag och Filip har iaf skurit ut vår pumpa som ska stå på trappan till halloween, tycker den blev jättefin!
I eftermiddag ska vi till stan å träffa vännerna på lite fikamys, inte dumt!
Nu ska jag försöka ta mig till datorn för att uträtta lite ärenden...
Ska grotta i också varför det inte går att kommentera här, märkligt.

Kram på er
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea