Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 14 oktober 2011

dagen före

Sitter då här, nyduschad efter att ha badat bubbelpool på hotellet. Min Elin ska gifta sig imorgon och då är det tjejhäng som gäller dagen innan;-)
Jag ska sminka henne imorgon efter att frisören gjort sitt. Det kommer bli en underbar dag, det är jag helt övertygad om.

Jag och mina killar åkte hemifrån innan idag och Oliver skötte sig toppen hela vägen. Väl framme gör mormor åt vi lunch och spenderade lite tid på mys! Nu känner jag att det snart börjar bli läggdags snart men lite social till ska jag vara i grannrummet innan!

Ska ta bilder under dagen och försöka uppdatera;-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea