Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 1 oktober 2011

hemmet 2.0

Hej hopp i stugorna! Bloggen blir verkligen lidande när jag jobbar, och det har jag gjort massor i tre veckor! Nu äntligen kan jag titulera mig optiker assistent...eller optiker ass. som det kommer stå på namnbrickan:-)
Hur som helst, idag är första lediga dagen av 4 innan vi öppnar och jag och mina killar har varit på IKEA och inhandlat lite för att förbättra vårt hem:-)
Oliver fick en matta och en hylla till sitt rum, jättemysigt. Filip och jag slog till på sänggavel, bäddmadrass, sänglampor, vardagsrumsmatta samt lite koppar och annat. Sovrummet fick sig verkligen ett lyft och nu sitter vi här ni längtar tills läggdags kommer...äntligen en sovvänlig bäddmadrass!

Imorgon ska vi eventuellt flyga ballong, det får vi veta vid kl 1200...

Nu film med hjärtat:-)
Kramar

Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea