Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 6 november 2011

Andrea provar...

Jag använder ALLTID primer under min foundation! Detta för att minimera porer, jämna till huden samt skapa en bra grund för makeupen. Jag gillar quick-fixes och fick en snilleblixt idag...jag ska prova blanda tromborgs foundation med primer. Sagt och gjort! Jag klickade ut lite av elf mineral infused face primer i handflatan och hällde i lite foundation. Resultatet? En färgad primer som dessutom gör att du slipper stå i evigheter och buffa foundation i ansiktet. Toppen enligt mig! Bilden på mig är med bara basen lagd...


Säg till om ni provar och vad ni isf tycker!?


Kramar

Andrea  


Published with Blogger-droid v2.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea